little booknerd turn-ons

10:57 PM

тоя блогпост го обещавам от доста време, надявам се да live up-ва to the hype

та, като заклет книжен плъх, и аз си имам малки нещица, които ме по-бър-кват в положителния смисъл на думата, и съм сигурна, че много хора мислят по същия начин. 

1. някой да чете любимата ти книга


сериозно, возиш се в метрото или виждаш как някой в училище я чете и мозъкът ти просто експлодира от емоции. някъде в тъмблър се мяркаше, че книгата ти препоръчва човек и си е точно така. лично аз автоматично смятам за приятел всеки, когото видя да чете книга, която ми е скъпа. 

2. някой да ти препоръча любимата си книга/да ти каже, че мнението ти
за любимата му книга е важно


съвсем честно не се сещам за по - голям комплимент. стопля ми сърчицето да знам, че даден човек се интересува дотолкова от мнението ми, че да ме помоли да прочета книга, която му е важна. 

3. миризмата на книга


дори не мисля, че има нужда да обяснявам. първото нещо, което правя, когато си купя нова книга, е да заровя лице в страниците и да вдишам дълбоко. правя го и когато съм притеснена или изнервена, или разстроена... чудесна терапия е. няма значение дали е стара или нова книга, ароматът е опияняващ. 

4. да слушаш как някой говори за любимата си книга


и нямам предвид "обичам тази книга", "много ми е любима", "мега яката". имам предвид онези разговори, които се провеждат с искрящи очи, разпалени жестове и подскачане на място, и несъзнателно повишаване на тон. обожавам някой да ми говори така за книги, дори аз да не харесвам книгата. а самата аз съм така, когато става въпрос за песен за огън и лед. 

5. някой да прави препратки към книги 


не е истина самата аз колко често правя такива и колко рядко, ако изобщо, някой ги схваща, но ако разговарям с някого и чуя препратка към книга, шансовете да се метна на врата на дадения човек, пищейки, са крайно високи. 

6. някой да цитира книга/поема в разговор 


веднъж както си стоях зарецитирах сонет 150 и всички ме зяпаха доста странно и ми е редовен номер да цитирам песен за огън и лед и хари потър в дискусиите в час по литература. не ми се е случвало някой друг да го прави, но ако ми изтърсите цитат, който е съвсем на място, докато разговаряме, много, ама много ще ви обичам. 

7. някой да ти подари книга със знанието, че ще ти хареса


съвсем наскоро ми се случи да ми подарят една малка стихосбирчица с думите "много ми е любима и ми напомни на теб, затова ти я подарявам", и наистина се оказа абсолютно невероятна. 

има много повече неща, но тези са основните, и pretty much, направете което и да било от тези и приятелството ни е гарантирано, честна скаутска. 


You Might Also Like

0 comments