The Book Scavenger Hunt Tag

6:20 PM

Рядко правя тагове, но този ми се стори изключително забавен. Пък и Зинка ме тагна, а на нея не мога да откажа нищо (само се шегувам, просто обичам да си снимам книгите).

Тагът представлява точно това, за което загатва и името му - book hunt: получаваш списък с определени критерии, по които трябва да намериш определена книга на етажерката си, и после я снимаш. Изглежда доста простичко, но е и трудоемко (после как се подреждат тия книги, а?) и малко опасно (високи камари с книги, които заплашват да се съборят върху теб, предупреждавам да се работи само с каска). За сметка на това определено се позабавлявах и тагвам Миш, защото само тая ппдла не е правила тага.

Име на автор или книга със З в него

 

Класика


Всъщност вече съм използвала тази снимка, но се оказа, че не съм снимала нищо класическо, а бях останала без батерия, така че рециклирам. 

Книга с ключ на нея

Това се брои, нали?


Нещо на рафта, което не е книга


Лампичка за четене. И статуя на ангелче. (The image of an angel becomes and angel itself, now you're screwed.)


Кубче на Рубик, което така и не успях да подредя, цветните ми sticky notes, даже се виждат и няколко игри за PSP.

Най - старата И най - дебелата книга на рафта



Всъщност това са две отделни категории, но тъй като тази книга е едновременно и най - дебелата, и най - старата ми книга (лично моя, имам си я от 14 години) (пък и ми нямаше детските книжки), реших все пак да ги обединя.

Най - тънката книга на рафта


Книга с момиче/жена на корицата



Книга с момче/мъж на корицата

Книга, която има животно на нея

Книга с мъжки главен герой
Иронично. 

Книга, която има само думи на корицата

Книга с картинки вътре




Книга със златни букви

Дневник - истински или фалшив



Книга, написана от някой с често срещано име 
 
Джон, duuh. 

Книга, която има близък кадър на нещо 

Книга, написана в най - ранния период, който имаш 


Англо - саксонска поема е, nuff said. 

Книга с твърди корици и подвързия


Синьо-зелена книга 

Книга със звезди

Artsy af.

Книга, която не е YA

Книга с много гледни точки 
Каква изненада.

Лъскава книга 

Книга с цветя 

Не съм сигурна, че памукът може да се брои за "цветя", но все пак. 

You Might Also Like

0 comments